« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۱۰۵۹
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۵
آوای رودکوف؛
در دومین روز از هفته نیروی انتظامی با حضور فرماندار و جمعی از اعضای شورای اداری شهرستان لنده صبحگاه مشترک نیروهای مسلح برگزار شد
به گزارش  پایگاه خبری آوای رودکوف؛فرمانده انتظامی شهرستان لنده در این مراسم که  بمناسبت هفته ناجا برگزار شد ، با گرامی داشت این هفته و یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی، از تلاش نیروهای نظامی و انتظامی در تامین امنیت پایدار  قدردانی کرد و افزود: یکی از دلایل برگزاری  هفته نیروی انتظامی نقش اجتماعی پلیس و گزارش عملکرد و جلب مشارکت مردم در تامین امنیت مردم و کشور  هست.

سرهنگ محمود عدالت پرور با اشاره به نقش نیروی انتظامی در تامین امنیت گفت:نیروی انتظامی ۱۳ هزار نیروی مخلص خود را  قربانی نظام و انقلاب  کرد که از این  تعداد ۴۰۰۰ نفر در  مبارزه با مواد مخدر جان عزیز خود را از دست دادند دو  و قریب به ۲۰ هزاز نفر نیز مصدوم و جانباز شدند.

وی با بیان اینکه؛ نقش گسترده نیروی انتظامی در امنیت کشور باعث شده تا بارها مورد لطف و عنایت مقام معظم رهبری قرار گیرد اظهار داشت:از مهمترین افتخارات ناجا حفظ ارزشها و تامین امنیت مردم هست و البته تامین امنیت با مشارکت همه نیروهای نظامی و انتظامی و امنیتی و مردم تامین پایدار خواهد بود.

سرهنگ عدالت پرور با اشاره به وظیفه شناسی پرسنل ناجا گفت:در یکسال اخیر تعداد 1664 مورد تماس تلفنی از طریق شماره 110 تماس حاصل شد که از این تعداد به 1600 مورد عملی شد و بالغ بر 800 متهم تحت تعقیب دستگیر و در اختیار مرجع قضایی قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان لنده  اظهار داشت:  نیروی انتظامی تلاش می کند خود را بر نیازهای روز این نیروی مهم و امنیت ساز مجهز کند.

وی اضافه کرد: نیروی انتظامی به غیر از وظیفه ذاتی در کنار مدافعان سلامت نیز با تمام قدرت به مردم خدمت رسانی می کند.

در ادامه فرماندار لنده طی سخنانی گفت:نیروی انتظامی بعنوان نهادی اثر گذار ومقدس درتمامی عرصه ها حضوری فعال داشته و با تامین امنیت در جامعه که از مولفه های پیشرفت در جامعه است در توسعه فرهنگی ؛اقتصادی؛ اجتماعی وسیاسی جامعه نقش تاثیر گذاری دارد.

تورج رزمجو اظهار امیدواری کرد؛ تا این نیروی پر افتخاربادستیابی به تجهیزات وامکانات پیشرفته روز بیش از پیش در راه انجام وظایف خویش موفق باشد.

وی با اشاره به جایگاه ایران در دنیا گفت: امروزه ایران به لطف خداوند و همت و تلاش نیروهای مسلح و مشارکت مردم  به‌عنوان کشوری مقتدر دارای قدرت بازدارندگی است.



نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: